Tuesday, April 22, 2008

Praktikal Satu Keboringan..

Aku dtg tmpt keje arini ngn penuh keboringan..pg td ingat nk ponteng je tp pk2 blik, syang la plak kt markah aku..kot2 la kene ptong ke ape ke cz amik cuti huhuhu..adeehh..badan pn dh semacam je rase cz dh 1mgu aku redah hujan (xde kene mengena ngn kump Hujan) time aku blik keje..lambat tul masa berlalu..bile la nk pukul 5.30 ni...dtg2 je lepak dalam bilik aku tnpa ada sebarang keje..ampeh je rase..membe aku tu dh kene wt keje hahaha aku je bebas cz supervisor aku slalu bz ehehee..wlaupn begitu,aku rs best gak wt praktikal kt cni cz bnyk relax dr wt keje..cuma time keje ada tu mmg bz la ckit..alamaakk!!!aku pnye design web utk supervisor aku pnye group x siap lg..sape leh tlg aku bg idea ni aaa???aku x kreatif sgt dlm bab2 mcm ni..klu bg aku spana tu leh la aku wt pape yg ptt ngn spana tu ehehee..
dk kt cni, sgla jnis hburan mcm FS, MySpace, Youtube lgsg x dpt bukak..mmg ampeh..pihak Telakom dh block awl2 lg..tkut tenet slow katanya tp dr ape yg aku tau, tenet kt cni mmg slow yg amat sgt. ada ke ptut tenet 10 mbps je...emm nk tlis apa lg ekk???aku nk try2 cari keje jp kot2 ada tmpt yg khidmat aku diperlukan..jmpe lgg...Salamzzz...Peaca No War..

2 comments:

Anonymous said...

welcome to the world of blogging! heehhehe, jgn mls2 ;)

aza_idyllix said...

eheheee..rs mcm best jerk huhuhu...TQ kak ;)