Monday, June 2, 2008

tangisan rindu..

Salamzz...aku sdh lama x mengalirkan airmataku yg aku rsakan amat mahal utk dkluarkan..sdg aku brehat d dpn PC dlm blik aku,aku mnerima sms dr ummieku..brtnya khbar..n slpas main sms ngn dia skejap,aku mnerima 1 sms dr hp ummieku yg lg 1..adik aku Aeman yg hntr..dia tnya aku tntg tenggiling aku..n then lpas aku rply smsnya,dia tnya aku 1 soklan yg mmbuatkan airmataku jd begitu murah utk mengalir..ni sms yg dia hntr.."a.yie dh xnk blik kg ke??adik rndu kt a.yie.."so klu korg yg jd abg n dh lama x jmp adik,ape yg korg akn rasa???then aku gtau dia "man ikut a.ja dtg KL n kita g round2 ngn moto baru a.yie.."..dia kata "adik skolah..xbleh ikut a.ja.."sms kami trhnti plas dia gtau aku dia dh nk tido..dia mmg tdo awl..cuma masa aku,a.hzar n kakak2 dia ada kt umh je br dia akn tdo lewat..smlm aku sms ngn dia dlm pkul 12..aku taip ni pn aku masa sdg mengalirkan airmata..aku x malu nk mengaku yg aku mmg jnis yg sng nangis klu bnda tu mlibatkan FAMILY yg aku cintai..masa ngh lap tenggiling pg td n masa ngh tunggang tenggiling pg td pn aku still mengalirkan airmata..aku rs nk je blik kg naik tenggiling aku ni..tp keje yg x brgaji ni mmbataskan sgala prgerakan aku..nk blik kg xleh..nk jmp kgkwn xde masa..nk sms ngn awek trcinta pn xsmpat..ermm..nnti ada masa aku akn update lg blog aku ni..ni la tmpt utk aku menceritakan segala apa yg aku rasa..Peace No War ;)

2 comments:

Anonymous said...

uhhh!! ku jua sudh lama tidak sms kamu... sebulan ku tak topup, sebulan jua ku x sms... jgn marah yer... celcom membataskan ku utk bertanyakan khabar kpd maxis.. :P

Anonymous said...

uhhh!! ku jua sudh lama tidak sms kamu... sebulan ku tak topup, sebulan jua ku x sms... jgn marah yer... celcom membataskan ku utk bertanyakan khabar kpd maxis.. :P