Monday, July 14, 2008

Ujan Ujan n Ujan again...

Salamzz...semalam aku dgn pnuh bersemangatnya menunggang motor aku menuju ke Kajang untuk berjumpa sepupu aku yang tinggal kat sana..tapi yang sedihnya smpai je kat atas highway Ujan turun dengan lebatnya..aku ingatkan sekejap je tp rupenye sampai Kajang pn Ujan tak berenti lg huhuhu...lencun la aku semalam huhuhu...maka bertambah2 la demam n batuk aku..skg ni pn batuk2 lg..dtg2 je praktikal, terus g jmpa Puan Teja utk tanya tentang content Website tp alih2 kene menjawab soklan2 dia huhuhu..dia xjumpa cari aku semalam..mmg la xjumpa cz aku g dk kt bilik kawan aku..kt IS Department..silapnya aku lupa nk gtau dia..dia call aku pn xdpt cz H.P aku mmg xleh trima sbarang call huhuhu..asyik padam je..aku nk setel report jap..ada masa aku tulis lg..salamzzz...Peace No War ;)

No comments: