Sunday, May 31, 2009

selamat sampai...

salamzz...aku dh selamat smpai ke K.Trengganu pkul 1.30 semalam..gerak dr KL tgahari lg tp lepak kt kuantan dlu..lepas setting kete,g mkan ngn kawan jp n malam br gerak balik..erm agak best bila jarang2 dapat lepak kt KL..dapat jumpa kengkawan lama..cuma ada jugak yang tak sempat nak jumpa kerana jarak yang jauh..apepun aku tetap happy..kalau ada lagi kursus,aku akan tetap g ngan kete aku lagi hehehe..erm abang aku balik ke Kelantan esk,so lepas aku habis kursus di Terengganu ni,aku akan stay kat kampung sampai ari isnin depan hahaha..borang cuti pun aku dah isi..hope dapat la bawak family aku kuar jenjalan cz bagi aku ni la masa yang sesuai,dulu kalau nak buat apepun aku akan tangguh cz nak tunggu kepulangan abang aku n buat ape2 masa dia ada kt kampung..rasa happy sgt cz dapat cakap2 ngn abang aku walaupun sekejap je (masa aku lepak kat umh dia)..arini aku gagahkan jugak datang keje cz arini ari terakhir sorang akak ni keje..dia dah pencen..kalau ikutkan ati,nak je aku MC hahaha..tp disebabkan arini ari last dia n dia pn beria2 suh aku datang keje,aku tak sampai ati gak cz dia ni baik ngan aku..jp lg ada majlis meraikan dia pencen..ada buat makan2 ckit..aku sempat keluar g belikan beg kt dia sebagai hadiah..hope dia bleh guna beg tu seadanya..
Peaca No War ;)

2 comments:

munirah.yusoff said...

deq tau ke abe gi KL? xtau kan?? wwuuuwwwuuuuu.... nk beg..nk beg..ke nk spongebob lg yer?? HEHHEHHE

HAZARL said...

hahaha...deq dh tau la..aritu dh gtau..n dh ajak pn jmp tp deq kate ape barang jmp kt g.wood uuuuuu ahahaa