Monday, December 7, 2009

perkahwinan...risikan...pertunangan...perkahwinan...

salamzz...dh terlalu lama aku tak update blog ni...kebizian melampau melanda diriku..

bnyak peristiwa best yg aku lalui sepanjang tempoh aku mendiamkan diri dari arena berblog ni huhuhu...

antaranya ialah mjlis perkahwinan abg aku ngn kak wanie...n mjlis merisik my lovely honey hehehe...

pada hari sabtu 05.12.09 yg lalu, telah berlangsung majlis perkahwinan abg aku Wan Hazaruddin dgn pasangannya Norazwani di Baling, Kedah Darul Aman...dan keesokan harinya 06.12.09 pula berlangsung majlis merisik kekasih hatiku 'Aattirah di Alor Setar,juga di dalam negeri Kedah Darul Aman...

secara tak langsung dpt mmbuktikan dakwaan sesetengah insan "mulia" di malaysia ni yg mengatakan bahawa ORANG KELANTAN TAKKAN BERKAHWIN DENGAN ORANG NEGERI LAIN..MEREKA AKAN MENCARI ORANG KELANTAN JUGAK"...so kami dh buktikan perkara ni hahaha...

aku berkapel ngn awek aku dh masuk 4 tahun lebih...pada 21.07.2010 ni genaplah 5 tahun usia percintaan kami...sememangnya bnyak dugaan yg terpaksa kami harungi tp ALHAMDULILLAH...ALLAH dh permudahkan segala urusan kami...wlpn ada yang masuk merisik awek aku ni n beliau mmpunyai pekerjaan yg jauh lebih bagus dr aku,tp risikan aku gak yg diorang terima...SYUKUR ALHAMDULILLAH...insya'allah bulan 2 tahun 2010 ni(cuti raya cina klu x silap aku)kami akn bertunang...pasal berkahwin tu kami akn sama2 berbincang utk memilih tarikh yg sesuai...

apepun kami hanya merancang n hnya ALLAH yg akan menentukan...semoga kami dapat bersatu selamanya n hubungan yg kami bina ini akn di berkati n di redhai ALLAH...

ALLAHUAKBAR...

1 comment:

Anonymous said...

SEDAK DEMOOOOO...