Sunday, May 11, 2008

aku kembali..

salamzz...lama rsnya aku x menulis d blog aku yg x sberapa ni..rindu plak rasanya..aku terlalu banyak keje mgu lepas..arini plak bz cr sample proposal yg aku nk kene hntr kt supervisor aku esok..emm smpai je tmpt keje pg ni, aku tlah menerima 1 pggilan dr Lecturer kt MMC ni..dia tlah menyampaikan brita yg bleh menggembirakan aku..dia ajak jmp time lunch nnti utk bncgkan psal keje yg dia nk bg kt aku..n sekiranya berjaya keje2 ni, lpas prktikal kt cni mmg cmfirm aku akn jd PA utk lec tu d klej dia yg baru..PA utk wt marketing..jauh tersasar dr bidang aku (IT) huhuhu tp aku xksah..aku xnk jd mcm sstgh org yg terlalu memilih keje smpai ada yg dh grad tp jd penternak lemak yg berjaya kt umh..aku xmau hiudup cmtu..pling kurg aku nk la hntr beberapa sen duit utk Ummie n Wan aku kt kg slepas aku dh keje nnti..xkire ape keje pn,aku akn sapu je..hopefully segala ape yg aku n lec tu rancang akn berjalan seperti yg kami mahukan..Amin..aku terpaksa keje sabtu n ahad mengikut perancangan asal kami..mulai mggu ni..aaah x ksah la..pnat pn pnat la jnji ada gak sen yg masuk poket huhuhu...k lah, ada ms aku tulis lg pape yg aku rs nk tlis huhuhu....jmp lg..salamzz...Peace No War ;)

No comments: